miercuri, 2 septembrie 2009

Adevarata Lady Gaga !

Buna seara baieti si fete. Observ ca totul a luat amploare, lucru care este foarte clar datorita comenturilor si alegerea unei tabere. Cei pro si cei contra blogului. Prin toata aceasta harababura a iesit in evidenta o anume LaDy G, prin faptul ca este ”Avocata poporului”. Ea desigur ca pentru a-si apara prietenele recurge la jigniri sociale de care nu are nici un habar in speranta ca poate va fi bagata in seama. Totusi cred din toata inima, ca ea este un pic geloasa. De ce ? Ca nu m-am gandit sa o prezint si pe ea, totusi 2 dintre prietenele ele sunt postate deja nu ? Gelozie ? Prietenie ? Pai a zis ca prietenii au ceva comun, cum voi aveti hainele, pozele ”artistice” hai sa fi si pe site nu ? Sper ca esti vesela, meriti din plin, ti-am observat pozele, care asemeni numarul 2 sunt niste copii de la mrrrr. Da stiu, interes comun, scuza-ma ca ma iau de tine, lady gaga. Mi-a starnit rasul acel coment in care ai fost denumita lady gaga. I-am gasit nume lui ”mrrrr” acu ai si tu. Nu mai fi suparata, sau geloasa. esti pe trend acu. Hai sa te vad acum ce mai postezi. Lady gaga, ti-am vizitat si blogul. Nu vreau sa fiu o persoana rea, dar sa fim seriosi, nu simteai un miros mai urat, avand in vedere locatia pozelor ? Sau pentru arta ne sacrificam toti ? Ce incerc sa zic, prin postul asta este : daca taceai, filozof rameai, asa ai iesit in evidenta si sa fim seriosi, esti exact ceea ce cautam sa pun pe site. Ai potential mare, poate ne vedem la posturi urmatoare, vrei ? Ai reusit sa fi vedeta si aproape de prietenele tale , trebuie sa le multumesti ca datorita lor , esti vedeta.
p.s : Imi cer scuze ca am intarziat postarile, promit sa nu mai stau asa mult, mai ales acum cand vad ca sunt din ce in ce mai multi doritori.
p.s.s : Am uitat sa mai zic ceva de lady gaga, ea face parte din clanul "Fetele cu galeti de Fond de Ten ". Duduie, iti place sa editezi pozele cu photoshop sa nu ti sa vada fata pocita de soare si stricata de fond de ten. Voua va place fondul de ten, il iubiti, va sta bine cu fata rosie sau neagra si gatul alb. Sunteti niste adevarate dive date cu smecleu dala pe fata, dar celebra mea vorba pentru voi este : Patetic, Dive penale, multumim ca existati. Va iubim !

22 de comentarii:

  1. Gabita mai nasol e ca te dai fan rock .. dar defapt asculti tokio bordel si mai inca 2 anonimi de emo mic ...

    stiis i tu ce e ai ao metallica , un manowar .. un dimmu borgir ? ai idee ce e rock defapt ? sau iti place sa porti bratari multe si pantaloni mulati cu lant atarnat ?nasolmoment rock e stil de viata nu mod de agatat dubiosi pe net :)) iar cu arta ta in cotet de porci e cam aiurea ..in ciuda faptului ca te dai un ingeras de fata ..o papusica esti doar o jigodie de om .. uita'te ce corp ai si cata minte .. cu astea 2 potia jun\ge departe ..nu te strica mai mult decat esti ... matilda nu e viitorul tau ..iar btw .. arta nu este pentru tine ..iar stilul tau vestimentar nu e deloc original ..:) stiu ca iti place cum se imbraca duffy :) dar neaah nu e pentru tine culva mica

    RăspundețiȘtergere
  2. Si blogul ei este: http://gabriellestar.blogspot.com/

    Asta ca sa va minunati de frumusetea "limbii romane" si de multitudinea de puncte de suspensie :)
    Sa va mai spun ca nu exista nici majuscule pe acolo?
    Mai bine va las pe voi sa cititi.

    RăspundețiȘtergere
  3. fluturas, vad ca te-ai uitat la profilul "divei" noastre :)

    Pe mine m-a amuzat chestia asta:
    ---------------------------------------------
    Despre mine NU AM DESCRIERE ..EXISTA POZE:d
    ---------------------------------------------

    RăspundețiȘtergere
  4. lady gaga, bine te-am gasit !

    RăspundețiȘtergere
  5. cum plm sa ai idol un transexual totushi ? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca si tu esti rockerita , eu-s Iisus.
    Apropo rock-ul nu e pe trend.Nu nu nu!Wrong! Go back to minimal emo gay shit. :D Ne faci de ras in plm 8-|

    RăspundețiȘtergere
  7. basu si cu toba mare !
    nu are cum sa asculte aceasta persoana rock ! poate curentul minimal ca e ”pă trend”

    RăspundețiȘtergere
  8. pff :))ai fost atat de ofuscat incat ai stat sa citesti toate postarile mele de pe blog=))!..sincer imi pare rau ca nu pot sa te lamuresc de ce nu exista majuscule..sau care e "faza" q punctele de suspensie ..dar pot sa-ti spun ca nu ai suficient creier pt a intelege!!
    sincer in locul tau nu as sta toata ziua in fata pc-ului jignindu-i pe altii fara motiv..!!mai bn treci si tu pe la scoala ,inveti sa scrii ..si chestii de genul asta;)!!
    crezi ca esti mai inteligent daca stai sa postezi atatea aberatii despre altii??..wrong;)!

    iar "rockerilor" dp aici tin sa va spun ca eu nu am afirmat niciodata ca as fi rockerita..nici minimalista sau ceva de genul asta:))ma faceti sa rad:))..ascult rock stati chill si stiu destule formatii..dar faptul ca imi place th iar ei nu canta rock nu inteleg cu ce va deranjeaza..viata voastra se rezuma la a afla c muzica ascult eu sau qm ma imbrac? nu e cazul sa va taiati venele din cauza mea:))!!!trist:|

    p.s: poti accepta un sfat?? daca tot iti place atat de mult sa critici nu o mai face in stilul "lu' Vanghelie" " care este"..sau "care Dumnezeu a creat-o".=)) ca naahh nu da bine!
    p.s .s: am incheiat orice discutie..succes in continuare:)) daca nu ai altceva mai bun de facut!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai atins apogeul.Mai proasta d-atat nu poti ajunge =))

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru toti cei care nu stiu, persoana responsabila pt acest blog este Cucu Raluca, o persoana care nu are o viata a ei si pt asta trebuie sa se ia de vietile altora. O imbecila ce nu are prieteni si nu este bagata in seama, o nespalata si o jegoasa care cu siguranta va primi o bataie ft grava cat de curand.




    P.S: Spala-te ! Piaptana-te, sa fii frm cand o sa iti iei bataie, ca numai ambulanta te mai ridica din loc! Te pup, ai grija de tine pana atunci, dar cel mai bine transfera-te!

    RăspundețiȘtergere
  11. hey uh..dc ai pus'o p Gaby Starr aici? hmm..?nu cred k o cunostim p fata asta...nu trebuie sa fie aici;)...ji dc ai pus'o si p fety ..ji p alin ji p tyna?..nu pricep?

    dar dak aflu dc ai pus'o p Lady G t omor:d..las:-j aflu eo cine esti;0

    ji o incurci grav;)
    sa jtii k dak nu op stergi p Gaby ..;) ti'am zis c fak k u;)..pa;)..ji sper k ai inteles uh:d...


    Dragii mey..aceasta fta nu merita sa fie aici;0..estge o fta minunata;0////unii dintre voi care intra aici n'o cunoasteti ji vorbiti numai prosti;) asa k va rog abtineti'va ptr binele vostru;)



    bye:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Te roade invidia Cucu Raluca...dak j Gaby e urata j prietenele ei...da lasa lasa k aqm se vede kt de idioata potzi sa fii...ti'ai aratat singura adevarata fatza de melc obosit...:))

    RăspundețiȘtergere
  13. daca voi credeti ca un om daca nu se baga in seama si nu isi arata intimitatea .. e anormal si nu are prieteni gresiti amarnic daca eu nu ies in centru si in parc cu fustele in cap si nu ma adfisez ca o pitzi peste tot nu inseamna ca nu am prieteni ..eu ma respect .. voi nu .. comentati dar acest blog e al unui baiat ..invidie :)) lol pe ce sa fiu invidioasa ? pe niste tipe ce le place sa se arate si sa fie tru ? neaah ... cei ce imi sunt prieteni mastiu ca nu m-as lasa atat de jos incat sa imi pierd timpul pe astfel de bloguri . da fac bloguri si site-uri pentru artisti . de exemplu prietenii din praf in ochi sau tempesta .. nu ma injosesc in halul asta sa fac reclama anonimilor demni de mila nu de respect . iara cuzatiile voastre pline de vulgaritate nu ma ating . ati vrea sa se posteze poze cu mine si comentarii sa fiu din breasla voastra si sa acceptati ca nu toti oamenii sunt ca voi ? niciodata asta .pt ca unii oameni au demnitate ..si au respect fata de ceilalti si sunt respectati . respectul se castiga nu se impune. iar numele meu pe acest blog e doar o speculatie . stiti ca nua m nimic cu voi .. un salut si un ce mai faci din an in paste e ok pt voi din partea mea . nu acuzati daca nu cunoasteti .. puteti compara atitudinea mea fata de voi si atitudinea celorlalti . pana caum nu am avut cu voi certuri sau priviri urate .. gabi si rodica ar treb sa stie mai bine ca am facut ceva lucrari/proiecte impreuna . daca voi credeti ca in fata voastra va vorbesc cu respect doar de fatada va inselati . argumentati de ce as face eu acest blog mai ales impotriva voastra . Si intrebati de colo colo cum discuta un barbat despre asemenea situatii si cum pune problema o fata . draga lady G tu ca esti priceputa la psihologie .. te rog analizeaza si apoi acuza .

    O seara placuta .
    ps . am intrat acum aici pentru ca m'au anuntat niste prieteni ca ma acuzati aiurea .pana acum nu auzisem de blog .

    Care crede bine. dar cu amenintari de genul ca iau bataie nu merge . O lady stie sa rezolve problema discutand si analizand la rece nu ca o mahalagioaica trosc poc gasim vinovat adevarat sau nu hai sa ne razbunam . nu va sunt nici prietena si nici dusmanca . nu am avut conflicte cu voi .nu caut ..nu cautati .. sunt pe treaba mea . adevarat ca am cercul meu de prieteni .. si aici si in bucuresti . si spre informatia voastra nu asa se poarta niste tinere domnisoare ce au pretentii de la viata .

    Consultati'va si gasiti o solutie ca ce e aici nu e bine . iar faptul ca ma acuzati iar nu e bine . si nu ma voi pune la mintea blogului sa dau vorbe in vant si sa va critic . sunteti frumoase , cochete , feminine. fiecare cu placerile lui . Mie imi place sa fiu eu si sa imi vad de treaba is de ceea ce imi place .


    Iar daca nu ma imbrac in roz si turcuaz nu inseamna ca nu sunt ingrijita . mai bine v'ati uita pelanga voi si apoi ati acuza si specula anumite persoane si lucruri . nu cautati cearta ca nu ma intereseaza aceasta abordare .

    iar ca sa iesiti din "barfa asta " mai bien ati cauta un mod decent pentru a arata ca nu sunteti asa cum se spune aici si cum cred cei de langa voi .

    Tot respectul meu daca stiti sa respectati .

    Astept comentariile voastre si va rog fara vulgaritate si agresivitate pentru ca nu demonstrati contrariul . Ah si v-as ruga sa incetati cu balciul asta daca nu aveti argumente ce m-ar putea acuza . si uitati-va cine va vrea raul . nu acuzati pe cine nu suportati sau pe cine va vine primul in minte .

    RăspundețiȘtergere
  14. eu cred ca elodia a facut site-ul !

    RăspundețiȘtergere
  15. Ba, ce dobitoci sunteti, nu-are cum sa fie cuca, n-are treaba cu fufele astea. E mai inteligenta d e atat.

    RăspundețiȘtergere
  16. De ascultat rock asculti ,dar de gandit rock cand ? sau preferi gandirea turma la seminte pe bordura ?

    RăspundețiȘtergere
  17. O mare porcarie amuzanta:))
    Si nu e facut de Raluca..nu avea de ce sa il faca.
    Pana mea,inainte sa o acuzati,aduceti Dovezi!!

    RăspundețiȘtergere
  18. cum frateee =)) clanul fetele cu galeti de fond de ten =))) penaleee rauuu bn spus barfa, sunteti niste adevarate dive penale =))) .... fetelor meritati un oscar, dar oscar de zdrente penaleeee :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu puteam sa nu postez aici, frate, raluca nu avea cum sa faca blogul asta. Din putinul care o cunosc, nu-i pasa ei de creatul unor bloguri stil cocalari.com .

    Vorba Marinei, dovezi copii..

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce dovezi ? Cand e unul diferit hop in capul lui .
    Nu vedeti dracu ca toti rad de voi ca sunteti la fel in timp ce voi radeti si acuzati pe cei diferiti ?
    Rusinica

    RăspundețiȘtergere
  21. :))...nu stiu ce sa zic...va luati de divele din Popleaca?De neiertat...Daca lasam commenturi o sa fim batuti,omorati si cine stie ce alte chestii...Macar pe Raluca au anuntat-o sa se aranjeze... :))

    p.s. : nu am nimic cu Gabriela...Cred k e o fata normala...are doar niste poze-ciudate-pe hi5...ca oricare alta "Diva a hi5-ului"

    RăspundețiȘtergere